Kontingent 2024

Mini junior til og med det år man fylder 12 år800 kr.
Aktiv junior til og med det år man fylder 18 år1.350 kr.
Aktiv ung og studerende til og med 25 år2.950 kr.
Aktiv senior5.900 kr.
Aktiv familie12.300 kr.
Flexmedlem2.000 kr.
Langdistancemedlem3.200 kr.
Prøvemedlem495 kr.
Passiv medlem med rettigheder900 kr.
Passiv medlem400 kr.
Aktive medlemmer betaler desuden kontingent til DGU
Seniorer 172 kr.
Juniorer 92 kr.

Bagplads 300 kr.
Bagplads incl. leje af skab 450 kr.
Tilslutning af El-opladere 150 kr. Plads til Monobuggy 600 kr.

Kontingenter over 2.000 kr. opkræves i 2 rater. 1. december og 20. maj.

Der gives forholdsmæssig reduktion i årskontingent til nye medlemmer fra andre klubber. Tidligere medlemmer af TGK skal have været udmeldt 2 år for at kunne få reduktion ved indmeldelse. Eksempel: Udmeldt pr. 31.12.2022 kan man indmelde sig igen i f.eks. 1. april 2024 og betale 9/12 af årskontingent.
Passiv medlem, kan genindtræde i klubben, som aktiv, mod betaling af helt årskontingent.

Udmelding skal ske skriftligt senest den 30. november, hvis du ikke ønsker at være medlem i det efterfølgende år. Ellers er du med hele det kommende år.

Flexmedlemskab i Tønder Golf Klub.
Klubben tilbyder flexmedlemskab til medlemmer der ikke kan udnytte et normalt medlemskab, eller medlemmer som kun har mulighed for at gå et begrænset antal runder pr. år. For at benytte denne medlemskategori skal du have et registreret handicap fra et tidligere medlemskab i en golfklub.
Flexmedlemskabet indeholder følgende: 3 årlige runder på Tønder Golf Klubs 18 huls bane. Ønsker du kun at spille 9 huller kan du dette 6 gange.
Du skal indskrive dig i greenfee-bogen, inden du går ud på banen.
Du kan spille på alle baner der modtager spillere med DGU F-Kort.
For alle yderligere runder betales den til enhver tid gældende fulde greenfee. Betaling og indskrivning i greenfee-bogen skal ske inden du går ud på banen. Der vil forekomme banekontrol. Spiller du uden indskrivning i greenfee-bogen opkræves dobbelt greenfee, og dit DGU kort inddrages.
Ved deltagelse i klubbens åbne matcher betales normal matchfee samt halv greenfee,
Du kan ikke deltage i Klubmesterskab, eller klubbens cupturneringer.
Du kan som Flexmedlem ikke opnå rabatter på greenfee hos vore venskabsklubber eller under Den sønderjyske greenfee ordning. Du kan ikke spille sammen med et medlem af TGK til reduceret greenfee, og du kan ikke medtage en gæst til reduceret greenfee.
TGK administrerer dit handicap og betaler dit DGU-kort.
Ønsker du i løbet af et kalenderår at konvertere dit Flexmedlemskab til et fuldtidsmedlemskab i TGK, modregnes det betalte kontingent.

Passivt medlemskab med rettigheder.

TGK kan tilbyde et passivt medlemskab med rettigheder. Det giver adgang til driving range, samt spil på klubbens par 3 bane. Passiv med rettigheder, er for medlemmer der ikke er medlem i anden golfklub under DGU.