regler for faciliteter

Klubhuset
Må alene anvendes til golfrelaterede aktiviteter.
Efter brug skal brugt service mm. skylles af og sættes i opvaskemaskinen og borde tørres af.
Drikkevarer der indtages i eller omkring klubhuset skal købes i automaten.

Træningsbanen
Medlemmer såvel som greenfee gæster må benytte træningsbanen jævnfør regler for brug af denne. Medlemmer må tage max. 2 ikke golfspillende gæster med for at lade dem snuse til sporten.
Ved større selskaber skal der indgås aftale med klubbens Pro træner.
Klubben skal derfor have 50 kr. pr. person for lån af udstyr og bolde og hertil kommer honorar til træneren.

Par 3 banen
Spil på par 3 banen er frit for aktive medlemmer og greenfee gæster. Medlemmer må endvidere spille 2 runder sammen med 2 ikke golfspillende gæster for at lade dem snuse til sporten. For yderligere spil skal der betales 75 kr. i greenfee.

Puttinggreen og indspilsområde
Kan frit benyttes af alle. Ikke golfspillende gæster dog kun ifølge med medlemmer.

Stor bane
Spil på stor bane er kun tilladt for aktive medlemmer med spilleret og greenfee gæster med gyldig kvittering og som er medlem af en klub under DGU eller anden tilsvarende sammenslutning.

Påklædning
Letteste påklædning på banen, inkl. drivingrange og par 3-bane, er shorts og bluse/poloskjorte.

Generelt
For alle gælder det at vi i klubben forventer en venlig og omgængelig omgangstone. At ovenstående respekteres og efterleves, så klubben kan forblive et sted hvor mange forskellige mennesker trives.