driving range

I 2022 kommer der til at ske store ting på driving range

Vi omlægger arealet

Vi overdækker lang flere pladser

Vi etablerer en Trackman

Se video om Trackman her

DCIM100MEDIADJI_0016.JPG

Fri benyttelse af driving range er kun for medlemmer af Tønder Golf Klub i kategorierne:
Aktive medlemmer, flexmedlemmer, samt passive medlemmer med rettigheder til driving range.

Gæster kan frit benytte driving range, når de har indskrevet sig i greenfee-bogen samt betalt greenfee for 18 huller til 18. huls banen.

Regler når du benytter driving range
Reglerne er indført for, at driving range skal være et velfungerende sted for både medlemmer, gæster og træner.
Det er ikke tilladt at indsamle bolde. Træningsbolde må ikke fjernes fra driving range. Udslag må alene ske fra måtterne, hvis ikke andet er tilkendegivet. Efter brug skal den tomme spand stilles tilbage i stativet. Bolde med revner eller hakker skal smides i affaldsspand.

Det er tilladt at bruge træningsbolde på indspilsbanen – under forudsætning af at ALLE bolde bliver indsamlet efter brug og lagt tilbage i boldkassen.

Træneren har fortrinsret til driving range og udslagshus i forbindelse med undervisning af klubbens medlemmer. Gæster der modtager undervisning hos klubbens træner, kan anvende driving range uden betaling.