Gæster

Kære Gæst

Velkommen til Tønder Golf Klub. Vi håber, at du vil nyde en runde på vores dejlige bane.

Banen ligger på engarealer nord for landevejen mellem Rørkær og Jejsing. To tredjedel af banen er ret åben og derfor påvirket af vindforholdene. Den sidste tredjedel er anlagt i en plantage, hvor fairways har en pæn bredde, men er afgrænset af ret åben skov de fleste steder. Det kan give især spillere med højt handicap udfordringer.

De største udfordringer på banen for stort set alle er søer, vandløb og grøfter, der mange steder går tværs af fairways. Vand findes overvejende på de åbne dele af banen.

Du kan glæde dig til en velplejet bane i et ret åbent terræn. Spil 9 eller 18 huller og nyd stilheden, dyrelivet og en bane, hvor der normalt er god plads.

Tidsbestilling. Der er tidsbestilling alle ugens dage. Tiden bestilles på Golfbox, og der kan reserveres 30 dage frem. Husk at bekræfte din tid på standeren i klubhuset senest 10 minutter før starttidspunktet.

Driving range. Har du betalt greenfee, er der også mulighed for at benytte driving range, indspilsgreen og putting green.

Klubhus. Vi har ingen restaurant, men i vores klubhus finder du automater med øl, vand, varme drikke og søde sager. Du kan betale med mønter og kort. Medbragt madpakke kan nydes i klubhuset eller på terrassen.

Tilbud til grupper.Ved større arrangementer/grupper på min. 8- 10 personer er der i forbindelse med booking muligt at bestille mad til før eller efter matchen.

Vi sørger for borddækning i vores hyggelige klublokale med den meget flotte udsigt ud over banen. Så kan I bare sætte jer til bordet når I kommer ind efter en god runde golf. Vi sørger selvfølgelig også for oprydningen efterfølgende.

Sekretariatet. Du er altid velkommen til at kontakte sekretariatet i vores åbningstider. Har du brug for hjælp omkring greenfee, betaling, billeje m.m. uden for sekretariatets åbningstider, kan du sende en mail.