Prøvemedlemsskab

Spil gratis GOLF i hele 2024

Har du lyst til at prøve kræfter inden for golf, tilbyder Tønder Golf Klub et begynderforløb, hvor du modtager 10 træningslektioner, gratis lån af udstyr og du spiller gratis i resten af kalenderåret.

For hele denne pakke betaler du et indskrivningsgebyr på kr. 495,-

Et begynderhold består af max 8 nybegyndere. Klubbens træner og frivillige, hjælper dig godt igennem hele prøveforløbet.

Træningsforløbet
– Undervisning i langt spil.
– Undervisning i kort spil.
– Regel- og etikette undervisning.
– Videoanalyse.
– Indspil – chip og pitch.
– Bunkerslag.
– Putting.
– Spil på par3 banen

Efter bestået prøve modtager du golfkørekortet som det første år kun gælder i Tønder Golf Klub.

Herefter kan du deltage i kaningolf hver onsdag, fra kl. 18.00 til ca. kl.20.30

Kaningolf er kun for nybegyndere. En flight består af 2 nye medlemmer samt en erfaren spiller. Der spilles på vores 18 huls bane. Efter hver runde er der hyggeligt samvær med fælles spisning og præmieoverrækkelse.

Når du har deltaget i kaningolf 3 gange kan du selv booke spilletider på 18 huls banen.

Golf er mere end golfspil
– Socialt samvær hvor der knyttes mange nye bekendtskaber.
– God motion.
– Naturoplevelser.
– Udfordringer og konkurrencer – hvis man har lyst til det
– En sport for alle uanset alder og niveau.