Klokken 12 klubben

Vinterklub for herrer

Matchkalender 2023-2024

Start på sæsonen 2023-24 er torsdag den 9. november.

Vi spiller hver torsdag kl. 12.00. Alle herrer i Tønder Golfklub er velkomne til at deltage – det gælder også nye medlemmer i golfklubben. Scorekort afleveres 15 minutter før starten.

Der spilles sommergreens indtil frost. Både ved sommer- og vintergreens reguleres, når man spiller bedre end sit SPH. SPH nedsættes for hver points over 36 med 0.5.

Prisen for at deltage er 20 kr. pr. gang. Der betales ingen kontingent. Betalingen går til jule- og afslutningsfrokosten.

Ved par 3-huller : Når den spiller, som kommer tættest på hullet laver par, betaler de andre spillere 5 kr.  Lykkes det ikke – er det spilleren som betaler 5 kr. Der afregnes efter matchen.

Præmier :

• Første  plads : Retten til at spille med Løven næste gang + en Jägermeister
  • Sidste  plads : Retten til at spille med Aben næste gang + en Jägermeister
  • Birdies : Retten til at spille med Elefanten næste gang + en Jägermeister ( til spilleren med højeste handicap)

Hvis der er spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte en af undertegnede.

Venlig hilsen

Formand Poul Christensen   Tlf. 2989 1947