Greenfee rabatter 2024

Ordningen gælder IKKE for flexmedlemmer samt personer bosat i Danmark, der alene er medlem i en udenlandsk klub.
Rabatordningen gælder ikke ved lukkede matcher, eller når der i øvrigt er ydet anden rabat.

Rabat til dine gæster

Aktive medlemmer af Tønder Golf Klub kan tage op til 3 fuldgyldige medlemmer af en anden golfklub med som gæst til reduceret greenfee. Der ydes en rabat på 100 kr. på gældende greenfee, for tiden 350 kr.. Prisen er således 250 kr. efter rabat.
Dine gæster skal spille i samme flight som dig.

Medlemmer af DGA kan spille gratis op til 3 gange årligt. Aftale herom træffes forud med ledende greenkeeper i Tønder Golf Klub.

Medlemmer af PGA, der er fuldgyldige medlemmer i en golfklub under DGU, kan spille gratis op til 3 gange årligt, såfremt aftale herom træffes forud med klubbens sekretariat. Det forudsættes at Tønder Golf Klubs træner tilbydes det samme i PGA-medlemmets hjemmeklub.

DGU introduktionskort. Gæster med DGU introduktionskort er velkomne og kan spille på samme konditioner som deres hjemklub tilbyder medlemmer af Tønder Golf Klub.

For alle ovennævnte gæstespillere gælder det at de forud for spillet skal registrere sig i GOLFBOX eller den fremlagte greenfeeliste i klubhuset med angivelse af medlemsnummer, hjemmeklub, og hvem de er gæst hos/har lavet aftale med.

Medlemmer af Tønder Golf Klub får følgende rabatter i nedenstående klubber.

Det sønderjyske samarbejde (G7)

Sønderborg Golf Klub: 100 kr. rabat (Juniorer gratis).

Nordborg Golfklub: 100 kr. rabat (Juniorer gratis).

Sønderjyllands Golfklub: 100 rabat (Juniorer gratis).

Benniksgaard Golfklub: Hverdage kr. 250,- Weekend og Helligdage kr. 300,- (Juniorer gratis).

Haderslev Golfklub: 100 kr. rabat (Juniorer gratis).

Aabenraa Golfklub: 100 kr. rabat (Juniorer gratis).

Andre rabatter

Golf Club Stenerberg 50 % rabat alle dage