Greenfee gæster

Buggy 18/9 huller250 kr.
Trolley  30 kr.
Par 3 bane75 kr.

Spilles der kun 9 huller er prisen fast 175 kr.

Greenfee, skal betales inden du starter din runde, eller benytter driving-range, betales primært via touch-skærmen, med kreditkort, alternativt med MobilePay på nr. 85818. Ønsker du at betale med kontanter skal betaling ske i en greenfeekuvert, der lægges i greenfee-boxen. Indkast er placeret over scorekortprinteren.
Kun spillere med medlemskab af en godkendt klub under WGA må spille.
Banekontrol kan forekomme og medlemskort skal kunne forevises.
Greenfee gælder hele dagen. Du vil blive opkrævet 2 gange normal greenfee, hvis du benytter driving-range eller har påbegyndt din runde, uden du forinden, har betalt greenfee.

Rabat på greenfee

Bemærk at nedenstående aftaler gælder ikke for flex-medlemmer og kan ikke kombineres med andre rabataftaler.

Tønder Golf Klub har greenfee aftaler med nedenstående.

Bemærk at nedenstående aftaler ikke gælder for flex-medlemmer, og ikke kan kombineres med andre rabatter.

Tønder Golf Klub har en gensidig aftale med Holsted Golfklub om 100 % rabat alle dage.

Tønder Golf Klub har aftaler om rabat på kr. 100,  så greenfee er 250 kr. for fuldtidsmedlemmer af:
Aabenraa Golfklub, Sønderborg Golfklub, Nordborg Golfklub, Haderslev Golfklub, Sønderjyllands Golfklub og Benniksgaard Golfklub.
Rabatten gælder både hverdage og weekender.

Juniormedlemmer af ovennævnte klubber (til og med det fyldte 18. år) betaler ikke greenfee i følgeskab med et fuldgyldigt medlem eller greenfeespiller.

Specialpris 175 kr. (25 Euro) gives til fuldtidsmedlemmer af:
Jammerbugtens Golf Klub, Dronninglund Golf Klub, Øland Golfklub, Golf Club Play for Life e.V. (Krogaspe), Brønderslev Golfklub, Skive Golfklub, Åbybro Golf Klub, Husumerbucht Golfclub, Open County Golfklub, Golfclub Sct. Pauli, Golf Club Stenerberg og Golf Club Hof Berg e.v. har ½ greenfee alle dage der skal således betales 175 kr. (25 Euro)

Der gives 75 kr. rabat til fuldtidsmedlemmer af Løgstør golfklub, greenfee er således kr. 275.

Er du fuldtidsmedlem, kan du spille på vores bane til 250 kr., hvis du er gæst hos et klubmedlem i Tønder Golf Klub, og spiller i  samme flight.  Dette tilbud gælder ikke,  fleksmedlemmer.

Et helt sæt golfudstyr kan lejes for 75 kr.

Vi modtager Golfhäftet – Andre kort? Forespørg i sekretariatet.

DGU-introduktionskort
TGK accepterer DGU-introduktionskort på samme konditioner, som din hjemmeklub tilbyder.

Medlemmer af PGA
Medlemmer af PGA, der er fuldtidsmedlem i en dansk golfklub, kan spille gratis op til 3 gange årligt. Aftale herom træffes forud med klubbens sekretariat. Indskrivning i greenfeebogen, forinden spil påbegyndes. Gælder også for brug af driving range.

Greenkeeper
TGK accepterer, at medlemmer af Dansk Greenkeeper Forbund spiller uden beregning, under forudsætning af, at aftale herom er indgået med TGK,s ledende greenkeeper forinden spillet påbegyndes, dog max. 3 gange årligt og under forudsætning af at din hjemmeklub tilbyder det samme.

TGK er med i DGU’s Gensidig greenfeeordning med 3 juniorspillere pr. 1 betalende voksen.

Grupperabat
Større grupper bedes kontakte klubbens sekretariat.