Sponsorer

Som medlem af Tønder Golf Klub har du stor glæde af klubbens samarbejde med sponsorerne. Den støtte de hvert år bidrager med betyder at klubben kan meget mere.

Derfor er det vel en naturlig gengæld, at du husker at bruge vore sponsorer, når du køber ind. Du må også gerne fortælle vore sponsorer, at du har bemærket at de er sponsorer i klubben, og at du værdsætter det.

Udover denne generelle støtte, så er der sponsorer, som giver klubber et lille bidrag hver gang du handler hos dem.

NY SPONSOR. Flügger. Skal du have malet stuen eller tapetseret gangen?
Tønder Golf har indgået aftale med Flügger Tønder, som sikrer at du som medlem af Tønder Golf Klub, altid får 20 pct. rabat på køb af maling mv. hos Flügger Tønder.

Derudover får Tønder Golf Klub; 5 pct. i foreningsstøtte af købet. Det eneste du skal gøre, når du handler, er at fremvise dit DGU-kort.

OK benzin og OK mobil er eksempler på partnere, som giver bonus ud fra dit køb.

Bravo Tours er et andet sponsorat. Hvis du køber din golfrejse hos Bravo Tours, og husker at oplyse om dit medlemskab.