Bravo Tours

Husk at Klubben har en bonusaftale med Bravo Tours, hvis du oplyser, at du er medlem af Tønder Golf Klub.

Juletilbud 2015 fra Bravo Tours KLIK HER

Bravo Tours kataloget ligger i greenfeerummet.

Ny Klubtur med Bravo Tours i 2016. Se plakaten- Malorca2016 KLIK HER

SIDSTE (4. januar 2016) Mallorca turen tegner godt, og vi glæder os.

Trods 8-10 afbud på grund af konfirmation m.v. er vi nu 21, og der er plads til et par stykker til.
Som I kan se tager Finn Larsen sin svoger med fra Ribe, så er der nogen af Jer som har et familiemedlem eller ven/veninde fra en anden klub, er I meget velkommen til at kontakte mig.
Med venlig hilsen
Ingolf Bossen
ingolfbossen52@gmail.com

2016Malorcacrop

Dagbogen fra klubturen 2015.
Dagbog 1. Ingolf Bossen fra Mallorcaturen.
Vi startede lørdag, den 11. april hvor 18 glade og forventningsfulde mennesker, alle fra Tønder Golfklub, kørte med bus fra Tønder Øst, til Billund. I Billund stødte Erna Hvedemose så til, ligeså forventningsfuld og glad som alle os andre. Stemningen og humøret var godt, og det varede hele turen.

Vel ankommen til Mallorca blev vi indkvarteret omkring midnat lørdag, og vi havde søndagen fri. Nogle af os tog med på en sejltur søndag eftermiddag, og vi nød sejlturen og det gode vejr.

Mandag skulle køllerne så tages i brug, og vi var ret spændte alle sammen. Det skulle foregå på Son Vida. Bussen kom præcis og vi blev afhentet præcis alle dage. På Son Vida fik vi lejet trolleys og alle blev sendt ud. Jeg spillede med Kurt Czepluch og da vi kom til det berømte hul 16, gjorde vi os så klar. Kurt skulle slå først, han ramte bolden rigtig pænt og i den rigtige retning, desværre havde jeg mine solbriller på, dem er der ingen styrke i, og da Kurt begyndte at råbe, den er god, og jaaaaa, spurgte jeg pænt om hvor god den var, ” den er i “, var svaret. Nede på hul 17 stod Bo Jacobsen og ramte tommelfingeren op, og alle hujede og var glade. Det kostede så Kurt lidt øl i baren på Son Vida, det kunne han leve med, tror jeg. Han fik senere et gavekort fra Bravo Tours på kr. 500,00 og en lille stander med inskription fra Son Vida, som han kunne tage med hjem og stille bolden i.

Tirsdag spille vi Son Quint, hvor Preben Christensen havde det uheld, at han ikke måtte spille i sine efter min mening både pæne og flotte korte cowboybukser, (det hedder det vist ikke, men Susanne er her ikke lige nu.)

så Susanne og Preben måtte i Pro Shoppen for at købe nye bukser til ham, det blev han godmodigt drillet en del med, og der kom mange kommentarer, også om han kunne sælge dem igen efter runden.

Onsdag spillede vi Son Muntaner som er en virkelig flot bane, der godt kan måle sig med Son Vida, scoren var god, folk var ved at komme i form, og der var kamp om finalepladserne. De 4 med den bedste score skulle gå sidst ud om fredagen.

Torsdag havde vi fri, og nogle tog til Palma, andre tog videre med tog til Puerto Soller, alle havde en god fridag, og det var den eneste dag hvor det var lidt køligere, og vi fik vist nok også 2 millimeter regn. Alle de andre dage havde vi fin solskin og fra 22 til 25 graders varme.

Fredag var finaledag, og der blev kæmpet bravt på Son Vida, og selv om ikke alle fik præmier tror jeg, at vi alle var vindere.

Alle kunne spise hvornår de ville, men vi havde det så godt sammen, at morgen og aften søgte vi de samme store borde, hvor vi alle kunne sidde ved siden af hinanden og hygge os med morgenmaden og især aftensmaden, hvorefter vi kunne gå en tur i baren til all inclusive, eller hvad vi nu havde lyst til.

Der var 4 ikke golfspillere med, og de fortalte alle, at de havde hygget sig og slappet af, mens vi kæmpede på de dejlige golfbaner.

En kanontur som alle bad mig og Tønder Golfklub om at lave igen næste år, og det vil jeg gøre, enten til Mallorca igen, eller til Algarve. Tilbud kommer senere på året.
Med venlig hilsen Ingolf Bossen

Dagbog Nr. 2 Alice Warming
15 af Tønder Golf Klubs medlemmer deltog i uge 16 i turen til Mallorca, hvor der var arrangeret ophold med all incl. På Hotel Pionero i Santa Ponca. Turen var veltilrettelagt, og Ingolf Bossen var en dygtig rejseleder, der tog sig af stort og småt på hele turen. Tak for det!
Vi spillede golf fire gange på tre forskellige baner. Banerne var virkelig flotte med palmer og oliventræer overalt. Vejret var med os, så det var en stor fornøjelse at spille i solskin og næsten uden vind, og benene og armene blev luftet i det dejlige vejr.
På Son Vida,r på den første golfdag, fik Kurt Czepluch en Hole in One, og da han desuden spillede godt hele ugen, endte han med at vinde turneringen med Jette Popp som Runner Up, blot et enkelt point efter.
Konklusion: En dejlig uge i godt selskab og med golfspil på smukke baner.